2008年9月8日星期一

The feel is there.

今天,没什么特别!
也想不出要写什么!
可能考试关系,
影响我完全没有灵感创作!
好吧,虽然我不是很厉害!
但创作还是我的兴趣!

我还在傻傻笑着!

那天你问我,
有没有安全感,
我根本没勇气回答你。
其实,说真的!
没有什么安全感,
因为总觉得你随时会放开我!
但我不敢告诉你,
因为我怕你觉得我不信任你。
我相信你,可是无法100%的!

勇气,你在哪里?
害怕你放开我时,
我没有勇气抢回你!
乐观,我能多乐观?
阴影始终还在我心里!
还在想为何你会选我?

p/s: Dear, if u wanna know what i'm thinking, u really have to read my blog. Cuz i just dare to write in blog, not dare to tell you. But i know you won't read my blog. Whatever, i dunno how to show my love in front of you, but is true i love you! Trust me, i won't let you go, unless you dun wan me. I will let you go if you wanna go.

I can't tell why i love you,
But is true that i love you.
Cuz love is no reason.
我会珍惜你,Thank you for be with me!

6 条评论:

FelixFoo 说...

哇!好甜好甜!
><

太甜了,
比我吃的蜜瓜牛奶冰还要甜!!

><

^^
祝福yo~^^

Sanze 说...

Thank you so much!

迷迭香 说...

then please make sure that he read this !! ^_^

Sanze 说...

To 迷迭香

要他读,难咯!哈哈!

bluefiz 说...

呵呵,祝福你们!
记得要women一点呀。。:P

Sanze 说...

To, ge ge(lovestoryhouse)

什么意思!有时候,我很女人的好不好!