2009年8月6日星期四

变化着

I know you trying to be strong,
I know you are trying to say you can be alone,
I feel myself so bad can't shopping with you till the night.
I'm so sorry because I really too tired for today.
Why wanna hide ur sadness?
I can see you are very sad through your eyes.
I remember that smile, Cuz I have the same smile when I lost him,
When I really very sad.
Not the time be strong in front of my, My dear.
I can see the tears in your heart and I'm sure I din think to much.
You still a girl need love and caring.
How can I ignore the things I saw from you?
You are my best friend, isn't it?
I really don't know how to bring you out from the dark.
Cuz I really can't understand the 5 years relationship is how strong.
And I know you love him the most.
I feel myself useless because I don't know how to help you or talk to you.
I just can pray for you, I hope you are fine.

时间应该会让一切过去吧!
有更好的未来在等着你。
我知道你懂,
我只希望你不需要在我的面前装坚强,
想哭就哭吧,痛苦就把他大声说出来!
我真的真的很想大骂那个男的一场!
什么烂理由,什么烂道理,
什么烂东西!
爱一个人就勇敢一点,
难道离开了你就不会分心?
难道离开了你就会很有心做工?
如果5年的感情这么不堪一击,
留来还有什么用?

我无言,我没有资格说什么,
感情一样失败的我,
还不是一样无能。

爱一个人,需要多大的勇气?
只能说,我是幸运的,因为至少我曾经知道爱的感觉!
佩服那些已踏入婚姻的人,
需要多少的爱才能结婚呢?
还是现在的社会人已把爱变质了!
我父母那一代纯纯的爱很难了。





2 条评论:

书晴 说...

是啊!先進的愛也跟著慢慢地進化!
時好時壞我也不便置評!
因為各有各看法!

Chris 说...

爱情是要经过考验的才会有意义..
有时的确是很难明白.